سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
لاو اس ام اس
درباره وبلاگ


بهترین وبلاگ پیامک 09176108316 rahimiarash34@gmail.com نظر یادتون نره....
آرشیو وبلاگ
لینک های ویژه
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 7
  • بازدید دیروز: 8
  • کل بازدیدها: 126336

javahermarket




دوشنبه 91 خرداد 22 :: 1:4 عصر ::  نویسنده : عبدالرحیم رحیمی


 

اس ام اس خنده دار

عضنفر به همسرش :

عزیزم اگه موبایلت زنگ نمیزنه بدون منم… چون شارژ ندارم!

 

از لره می‌پرسند: توی طایفه شما آدم مشهور هم هست؟ میگه:‌آره بابا، لره و هاردی، سوفیا لره، الیزابت تای لور، تازه یه شیمیدان لر یه چیزی کشف کرده که اسمشو گذاشته کلر..

 

 به یه لر میگن زبون لری چه جوریه؟ میگه فارسی بلدی؟ میگه آره. میگه برین توش
 
 
یه روز دوتا لر سوار یه تاکسی میشن. تاکسیه پژو بوده. بعد یکی از لرا به راننده میگه: اقای راننده یه نوار بزار حال کنیم. راننده میگه: خودت یکی از تو داشبورت انتخاب کن بزار
 
 
لره با خوشحالی به دوستش میگه بالاخره این پازل رو بعد از 2 سال حل کردم . دوستش میگه: 2 سال زیاد نیست؟ میگه:نه بابا رو جعبه اش نوشته 7 تا 10 سال
 
 
 لره داشته با اتوبوس 100تا می رفته بعد میاد ترمز کنه می بینه ترمز بریده می بینیه یک کامیون هم از روبه رو با سرعت میاد می بینه کاری از دستش بر نمیاد به شاگردش میگه مهراد پاشو تصادف ببین حال کن
 
 
 یک لر بعد از 10 دقیقه از باجه تلفن بیرون میاد یه نفر ازش میپرسه سالم بود میگه اره فقط آفتابه نداشت
 
 
دریای غم ساحل ندارد. لرا همشو آســـــــفالت کردند

حیف نون رفته بوده تئاتر، دوستش ازش می پرسه: چطور بود؟
حیف نون میگه: خوب بود، ولی آخرش رو نفهمیدم چی شد. قست اول که تموم شد یک پلاکارد نشون دادن که نوشته بود: “پرده دوم، دو سال بعد”
من دیگه حوصله نداشتم دو سال صبر کنم اومدم بیرون!

مگسه نامزدش رو می گیره تو بغلش، میگه: عزیزم! من تو را با هیچ گهى عوض نمی کنم!

تو شهر حیف نون اینا برای اولین بار چرخ فلک نصب می کنن. حیف نون به شهرداری زنگ می زنه می گه دستتون درد نکنه، از وقتی پنکه بزرگه رو نصب کردین هوا خیلی خنک شده!


به حیف نون می گن برو استخر شیرجه بزن تو آب، بعدش بیا بالا شامپو گلرنگ رو تبلیغ کن… خلاصه میره بالا و شیرجه میزنه، ولی از بخت بد سرش می خوره به کف استخر… بعد از یه مدت بالاخره میاد بالا، رو می کنه به دوربین، می گه: می خوام سالاد درست کنم


حیف نون داشته برای دوستانش تعریف می کرده: “رفته بودم جنگل، که ناگهان یه خرس بزرگ دنبالم گذاشت، من هی می دویدم، خرسه هم هی پشت سر من می دوید و لیز می خورد… من هی می دویدم، خرسه هم هی پشت سر من می دوید و لیز می خورد…”
دوستاش می گن: “حالا خوبه تا اینجا رسیدی خودت رو خراب نکردی!”
حیف نون می گه: “پس فکر کردید برای چی خرسه لیز می خورد؟”

 

دیوانه اولی : کی اومدی ؟

دیوانه دومی : پس فردا

دیوانه اولی : پس فردا که هنوز نیومده

دیوانه دومی : می دونم چون کار داشتم ، زودتر اومدم !!!

 

 

غضنفر میره امتحان رانندگی

افسر بهش میگه حرکت کن

غضنفر می زنه دنده عقب !

افسر می پرسه چرا دنده عقب میری ؟!

میگه می خوام خیز بگیرم !!!


 

غضنفر دم یه گربه رو گرفته بوده و می کشیده

بهش میگن : گناه داره چرا دم گربه رو می کشی ؟

میگه بابا من فقط دمش رو گرفتم … خودش می کشه !

 


 

حق قل مراد رو میخورند میگه اشکالی نداره

واگذارتون میکنم به کلیداسرار !

 

 

به غضنفر می گن چند وقته جوراباتو نشستی ؟؟؟

می گه لطف کنید سوال تاریخی نپرسین!

 

 

مگسه داشته گه می خورده !

یک دفعه بالا میاره !

میگن چی شد ؟!

میگه : توش مو بود?!!!

 




موضوع مطلب : اس ام اس خنده دار, جوک جدید, جوک باحال